papirus design dgi papirus design dgi .

papirus design dgi

نگاهی کوتاه به مشخصات فنی فوق العاده دستگاه چاپ پارچه :

نگاهی کوتاه به مشخصات فنی فوق العاده دستگاه چاپ پارچه

1 - دارای دو عدد کریج هد : هد کریج ابتدایی توانایی نصب 1 تا 8 عدد هد را دارد و وظیفه آن چاپ کوتینگ و یا مایع نفوذ دهنده است و کریج ثانویه که توانایی نصب 2 تا 64 عدد هد را دارد و وظیفه آن چاپ 4، 6، 8 و 12 رنگ است .

2 - تنظیم تمام اتوماتیک ارتفاع کریج : تنظیم ارتفاع بیم کریج تمام اتوماتیک و دیجیتال میباشد قابلیت تنظیم ارتفاع از 1 میلیمتر تا 50 میلیمتر از سطح پارچه

3 - سیستم گردش جوهر ( RECYCLE ) : دارای سیستم RECYCLE و یا چرخش جوهر در دستگاه هایی که با جوهر PIGMENT و یا REACTIVE و یا Dispers عمل چاپ را انجام می دهند . این عامل باعث جلوگیری از لخته شدن جوهر در طول مسیر و شیلنگها و هد می شود . ( حتی با وجود خاموش بودن دستگاه در مدت زمان طولانی )

4 - سیستم مگنت بیم کریج : ( حرکت بدون تسمه و با نیروی مگنتی و آهنربایی ) بدون کوچکترین لرزش و توانایی سرعت بالا به وسیله اینکودر لیزری که بر روی بیم نصب شده و همچنین بالا بردن دقت پاشش در سرعت های بالا .

5 - صفحه تمام بلت هدایت پارچه : در ابعاد 180,280,320,400 سانتیمتر

6 - جلوگیری از خطا رفتن حرکت صفحه بلند : جلوگیری از حرکت بلت دستگاه ( در طی طول مدت زمان کارکرد دستگاه به طور طبیعی، بلت دستگاه به سمت چپ و یا راست متمایل می شود . ) جهت کنترل و تنظیم دقیق آن در درون دستگاه سنسور های نصب شده به همراه موتورهای قوی که در صورت حرکت بلت به صورت اتوماتیک به حالت اولیه خود بازگردانده می شود . ( در صورت سفارش )

7- سیستم شستشوی تمام اتوماتیک صفحه بلت : دستگاه دارای 2 سری فرچه قوی به همراه موتور قابل تنظیم سرعت و غلطک جرم گیر و همچنین دارای دو سری پد آبگیری می باشد که در صورت ریزش جوهر بر روی سطح بلت آن را کاملاً شستشو می دهد . ( جهت چاپ بر روی پارچه های توری و حریر )

8 - مخازن جوهر : مخازن جوهر همگی دارای سیستم اخطار مقدار سطح جوهر می باشد .

9 - جایگاه قابل تنظیم مانیتور و کامپیوتر

10 - تفکیک کامل سیستم الکترونیکی قسمت جوهرها و بردها : مجزا نمودن سیستم کنترل الکترونیکی بردهای هد و جوهر و سیستم مکانیکی دستگاه از دیگر بخش ها .
11 - هیتر اولیه ( خشک کن ) : دارای رول جمع کن تمام اتوماتیک و تنظیم سرعت حرکت رول جمع کن و دما به صورت اتوماتیک.

12 - هدهای دستگاه : دستگاه فوق توانایی نصب هدهای ، اپسون EPSON ، ریکو RICOH ، استارفایر STARFIRE را دارد . لازم به ذکر است هدهای اپسون و ریکو ساخت ژاپن و هدهای استارفایر ساخت کشور آمریکا می باشد . در هدهای استارفایر سیستم اتوماتیک چرخش داخلی جوهر وجود دارد که علاوه بر سیستم چرخش جوهر که بر روی دستگاه نصب می باشد ، این هدها به تنهایی توانایی چرخش جوهر و تنظیم دما را دارد و هیچگونه هدگرفتگی و نازل گرفتگی نخواهد داشت .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه چاپ پارچه اینجا کلیک کنید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۴:۴۴ توسط:papirus موضوع: نظرات (0)